Ons nieuwe logo

FAQ - Doppio App

Algemene voorwaarden & privacybeleid | FAQ | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. | Mijn Doppio app |

home

Algemeen

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Wij gebruiken jouw gegevens voor het optimaliseren van de dienstverlening en productaanbod van Doppio Espresso.


Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Dit doe je via de instellingen rechtsboven in het Home scherm. In het volgende scherm vind je de knop 'Verwijder account'. Let op, want hiermee komen je punten en saldo te vervallen.


Ik heb een andere telefoon, kan ik mijn account overzetten?

Jazeker, dit kan heel eenvoudig door met hetzelfde account in te loggen als voorheen. Op dat account staan al jouw gegevens opgeslagen


Heb ik een internetverbinding nodig om de app te gebruiken?

Ja, voor het gebruik van de app heb je internet nodig. Je kunt ook het gratis Wifi netwerk van elke Doppio Espresso vestiging gebruiken.


Op welke toestellen kan de app worden gedownload?

De Doppio Espresso app is beschikbaar op alle iPhone & Android toestellen. Qua software dient voor iPhone toestellen minimaal iOS 9.0 geïnstalleerd te zijn, voor Android minimaal 4.3.


Ik heb een andere vraag over de app, waar kan ik deze stellen?

Binnen het menu van de app is ook een functie 'Klantenservice' beschikbaar. Via deze weg kan je eenvoudig je overige vragen stellen.


De Doppio Espresso app laadt mijn gegevens / beloningen niet, wat nu?

Dit gebeurt als er geen stabiele internetverbinding is. Als je andere sites wel kunt gebruiken, en de Doppio app niet, dan kan je contact opnemen middels de 'Klantenservice' functie.

koffieboon

Aanmelden

Hoe kan ik mijzelf aanmelden?

Dit kan heel eenvoudig via Facebook, of door te registreren met een gewenst e-mailadres.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Onder 'inloggen', kan je via de knop 'Wachtwoord vergeten?' een nieuw wachtwoord opvragen.


Ik heb geen mail ontvangen met een nieuw wachtwoord, wat nu?

Als je geen mail hebt ontvangen kan dit verschillende oorzaken hebben. De mail is in je spam terecht gekomen, je hebt een typfout in het e-mailadres gemaakt of je hebt geen werkende internetverbinding.


Ik wil mijn gegevens wijzigen, kan dit?

Ja, als je niet via Facebook bent ingelogd, kan je via het icoon rechtsboven in het Home scherm je gegevens aanpassen.

beloningen

Spaarprogramma

Hoe spaar ik punten?

Het sparen van punten gaat heel eenvoudig. Na het afrekenen ontvang je een kassabon met hierop een QR-code. Deze code scan je met de Doppio Espresso app, waarna je automatisch de punten ontvangt op jouw account.

Op welke producten kan ik sparen?

Momenteel ontvang je alleen punten bij aankoop van food items/consumpties in onze Doppio vestigingen. Retail is uitgesloten van het spaarsysteem.

 


Wat kan ik met punten?

Met punten spaar je voor verschillende leuke beloningen. Hoe meer punten je spaart, hoe hoger de beloning.


Waar kan ik mijn punten sparen en inleveren?

Het sparen en inleveren van punten kan binnen alle Doppio Espresso vestigingen.


Hoeveel punten ontvang ik precies?

Voor elke uitgegeven euro ontvang je 1 punt. 


Ik heb mijn punten niet ontvangen, wat nu?

Wat vervelend om te horen! Was de QR-code nog wel geldig en nog niet gescand? Mocht je toch jouw punten missen dan kan je ons een mail sturen via de 'Klantenservice' knop binnen het menu van de app.


Hoe lang is de QR-code te scannen?

De QR-code op de kassabon is éénmalig te scannen en is 1 dag geldig.

scannen

Scannen

Ik krijg geen beeld te zien om de QR-code te scannen, wat nu?

In dat geval heeft de app geen toestemming om de camera te gebruiken. Om een bon succesvol te scannen moet je hier toestemming voor geven binnen de instellingen van jouw telefoon.

beloningen

Beloningen

Hoe verzilver ik een beloning?

Het verzilveren van een beloning gaat heel eenvoudig. Je selecteert de gewenste beloning en drukt op de volgende pagina op 'Verzilver beloning'. Er zal vervolgens een QR-code aangemaakt worden, welke je door de kassamedewerker laat scannen. Na het scannen zal de beloning automatisch toegevoegd worden aan het transactiebedrag. Let op: het product waarop de korting geldt moet overeenkomen met het product op de kassabon.


Ik kan mijn beloning niet verzilveren, hoe kan dit?

In dat geval heb je nog niet voldoende punten gespaard. Nog even doorsparen dus!


Mijn beloning wordt niet toegevoegd aan de kassa, hoe kan dit?

Het is belangrijk dat het product waarop de korting geldt ook op de kassabon staat. Is dit niet het geval? Dan zal de korting ook niet worden toegevoegd aan het transactie bedrag.

vouchers

Vouchers

Hoe verzilver ik een voucher?

Het verzilveren van een voucher gaat heel eenvoudig. Je selecteert de gewenste voucher en drukt op de volgende pagina op 'Verzilver voucher'. Er zal vervolgens een QR-code aangemaakt worden, welke je door de kassamedewerker laat scannen. Na het scannen zal de voucher automatisch toegevoegd worden aan het transactiebedrag. Let op: het product waarop de korting geldt moet overeenkomen met het product op de kassabon.


Ik kan mijn voucher niet verzilveren, hoe kan dit?

Vouchers hebben een beperkte geldigheid en beschikbaarheid. Het kan dus voorkomen dat een voucher verlopen is of dat deze niet meer beschikbaar is. Check hiervoor de datum of beschikbaarheid van de desbetreffende voucher.


Mijn voucher wordt niet toegevoegd aan de kassa, hoe kan dit?

Het is belangrijk dat het product waarop de korting geldt ook op de kassabon staat. Is dit niet het geval? Dan zal de korting ook niet worden toegevoegd aan het transactiebedrag.

tegoed

Tegoed

Wat kan ik doen met het tegoed?

Met tegoed kan je heel eenvoudig betalen op elke Doppio Espresso vestiging. Hier is dus geen cash of pinpas meer nodig. Een groot voordeel is dat je met het tegoed ook nog bonuspunten verdient.


Waar kan ik tegoed opwaarderen?

Tegoed kan je opwaarderen aan elke kassa van Doppio Espresso. In een later stadium zal het ook mogelijk zijn om dit tegoed online op te waarderen binnen de app.


Wat is het voordeel van tegoed?

Door gebruik te maken van tegoed hoef je voortaan niet meer in jouw tas te zoeken naar jouw portemonnee. Betalen doe je heel eenvoudig via de app en het grootste voordeel is dat je er nog bonuspunten mee spaart ook!

locaties

Locatie

Mijn locaties staan op alfabetische volgorde in plaats van op afstand, hoe kan dit?

"In dat geval heb je de locatievoorziening van onze app niet toegestaan. Via de volgende stappen pas je dit aan:

iOS: Ga naar Instellingen --> Doppio Espresso --> Locatie --> Selecteer 'Bij gebruik app'.
Android: Ga naar Instellingen --> Applicatiebeheer --> Doppio Espresso --> Machtigingen --> Zet 'Locatie' aan."


Hoe kan ik de dichtstbijzijnde Doppio locatie vinden?

Wanneer jouw locatievoorzieningen zijn toegestaan voor de Doppio app kan je dit doen door naar Locaties te gaan. Hier vind je een lijst met de dichtstbijzijnde locaties. Je kunt ook nog rechtsboven op het icoon drukken zodat je de locatie op de kaart kunt bekijken.

support

Zit je antwoord hier niet bij?

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Algemene voorwaarden & privacybeleid | FAQ | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. | Mijn Doppio app |

 

 

doppio social media icons facebookdoppio social media icons linkedindoppio social media icons twitter

Contact

Doppio Espresso Hoofdkantoor
Tel: 0513 - 419 363

Doppio Espresso Franchise
Tel: 0513 - 419 363

Doppio Espresso Zakelijk en Webshop
Tel: 0513 - 820 138

(van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.30-17.00 uur)

Doppio Winnaar AD koffietest 2008

Doppio Wint Jonge Ondernemersprijs 2010

doppio award 4

doppio award 6

doppio award 7

doppio award 8