Learn more
Onze website maakt gebruik van cookies. Ga je verder met surfen dan ga je akkoord met deze cookies. Wil je meer informatie over cookies, klik op "Learn more".

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

KLANTENSERVICE

HOE BEREIK IK DOPPIO ESPRESSO

Doppio Espresso Business Services BV is het bedrijf achter deze website en verzorgt jouw bestelling. Je bereikt ons als volgt:

Adres
Doppio Espresso Business Services BV
Nipkowweg 19
8501 XH JOURE

Telefoon
0513-820138
Internationaal: 0031 513 820138 
Bereikbaar van 08.30-17.00 uur op werkdagen.

Email
sales@doppio-espresso.nl

Identiteit
KVK nummer: 01144149
BTW nummer: NL8203533371B01

BESTELLEN

Bestellen bij Doppio Espresso is heel eenvoudig:
 
Stap 1 Plaats het gewenste artikel in de winkelwagen

  • Ga naar het artikel van je keuze
  • Klik op 'In winkelwagentje'. Je legt het artikel in jouw winkelwagentje. Wil je meerdere stuks van één artikel, ga dan eerst naar de artikelpagina en verhoog het aantal.
  • Klik op ‘Naar winkelwagen’.
  • Wil je verder winkelen? Geen probleem. Klik op ‘Verder winkelen’. Het artikel blijft in jouw winkelwagentje liggen.
  • Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelwagen gelegd, dan ga je naar de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. 
  • Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'bestelling afronden'.

 
Stap 2 Persoonlijke gegevens opgeven

  • Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een account? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren.

Het bezorgadres staat standaard op het adres van jouw account. Je kunt een alternatief bezorgadres opgeven

  • Bestel je voor het eerst, dan vragen wij je om een account aan te maken.
  • Heb je hier even geen zin? Geen probleem, dan kun je je bestelling afronden zonder een account aan te maken.

Stap 3 Betaalwijze kiezen

  • Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen: direct met iDEAL, Overschrijving (vooraf per bank). 

Let op! Het nadeel van betalen per overschrijving is dat we alle voorradige artikelen pas naar je kunnen opsturen zodra wij de betaling hebben ontvangen. Dit kan enkele dagen duren voordat de betaling is verwerkt. Onze betaalpartner Sisow informeert je verder over de gang van zaken wanneer je deze optie kiest.

  • Klik op de knop 'Volgende' om je bestelling te voltooien.
  • Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail. 

VERZENDEN

Orders verwerken we direct zodra ze binnen zijn. Om pakketten tijdig bij de pakketdienst te krijgen moeten we om 15.00 uur de pakketten voormelden. Vandaar dat we alleen bestellingen geplaatst tot 15.00 uur kunnen verwerken. Volgens het volgende schema worden pakketten verzonden:

Afleverschema

Besteld op: DPD komt langs op: Besteld op: DPD komt langs op:
Maandag voor 15.00 uur Dinsdag Maandag na 15.00 uur Woensdag
Dinsdag voor 15.00 uur Woensdag Dinsdag na 15.00 uur Donderdag
Woensdag voor 15.00 uur Donderdag 
Woensdag na 15.00 uur Vrijdag 
Donderdag voor 15.00 uur Vrijdag 
Donderdag na 15.00 uur Zaterdag 
Vrijdag voor 15.00 uur Zaterdag 
Vrijdag na 15.00 uur Dinsdag
Zaterdag en zondag Dinsdag    

 

Levering aanpassen

*Nieuw is dat je via DPD Predict na het plaatsen van de bestelling nog de afleverplaats en -moment kunt aanpassen. In de mail die je aan het begin van de avond van DPD ontvangt kun je via de website www.nieuwelevering.nl jouw aflevermoment en -plaats nog aanpassen. Ideaal wanneer je na het plaatsen van de bestelling je pas bedenkt dat je helemaal niet thuis bent de volgende dag. Je kunt een adres overal in Nederland kiezen, alleen geen postbus (die zijn van PostNL). Je kunt er ook een andere afleverdag kiezen. Jouw bestelling wordt altijd de volgende dag afgeleverd (zie bovenstaande schema), tenzij je deze dus wilt aanpassen. Levering op maat. Ideaal!

Kosten

  • DPD (standaard verzending 4,95)

Wij versturen onze pakketten met DPD. Standaard zijn onze pakketten gratis verzekerd tot 500 EUR en moet voor elk pakket worden getekend voor ontvangst. Zo weten we altijd waar het pakket is afgeleverd en wie het heeft aangenomen. DPD (Dynamic Parcel Distribution) is de eerste Duitse particuliere pakketdienst en inmiddels een van de grootste internationale express en pakketdiensten op de pakketmarkt. In Nederland bestaat DPD uit 9 depots. Dag in dag uit dragen 1.000 deskundige medewerkers op deze depots zorg voor een eenvoudige, snelle en betrouwbare levering van het vervoer van ruim 2 miljoen pakketten per dag.Met ruim 500 depots in 40 landen, staan meer dan 22.000 medewerkers en 15.000 voertuigen klaar voor 200.000 zakelijke klanten. De grootste aandeelhouder in DPD is de Franse GeoPost groep, een volle dochteronderneming van La Poste.

BETALEN

Op deze webshop kun je op verschillende manieren betalen:
  • iDEAL (geen toeslag)
    • iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank.
      Om gebruik te maken van iDEAL hoef je niet ergens te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.
      Er zijn geen kosten aan betalen met iDEAL verbonden.
    • Overschrijving (geen toeslag) Wil je zelf bepalen wanneer je betaalt dan kun je kiezen voor betaling middels overschrijving. Je maakt het totaalbedrag over naar onze rekening (NL20 RABO 0116760923) en wij versturen de bestelling zodra het bedrag is bijgeschreven op onze rekening. Met het huidige internetbankieren kan dit zelfs al dezelfde dag. Zonder bijkomende kosten.

Retour en vervanging

Wanneer je niet tevreden bent met jouw aankoop dan heb je het recht om deze binnen 14 dagen te annuleren en daarna heb je nog 14 dagen om je bestelling terug te sturen, zonder opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat alles snel en correct geregeld wordt. Neem contact op met de Klantenservice van Doppio Espresso Business Services en laat weten dat je een of meerder artikelen wilt terugsturen. Dit is gratis. Wij zullen een retourlabel aanmaken en deze naar je opsturen. Het enige wat je hoeft te doen is de doos weer vakkundig dichtplakken en naar een dichtstbijzijnde DPD Parcelshop brengen. Deze DPD Parcelshops vind je hier. Binnen 14 dagen na ontvangst van de retour storten we jouw geld terug via de door jouw gebruikte betaalmethode.
Heb je per ongeluk het verkeerde artikel besteld dan kun je deze omruilen. Verzendkosten zijn dan voor eigen rekening en wij versturen gratis de nieuwe producten op. Heb je bijvoorbeeld witte Claris filters besteld en had je blauwe moeten hebben dan ruilen wij die voor je om, je hebt alleen kosten voor een pakketzegel van de retour, de rest is voor onze kosten.
Doen wij iets fout? Dat kan ook wel eens gebeuren, dan doen we er alles aan om dit weer goed te maken met je. We sturen je kosteloos een retourlabel en zorgen dat de juiste producten direct worden opgestuurd. Ook in geval van breuk hoef je niet te vrezen, we regelen direct dat alles netjes wordt opgelost. Neem contact op met de Klantenservice via mail of telefoon (0513-820138).

Mijn account

Bij 'Mijn account' kun je eenvoudig je persoonlijke gegevens, bestelhistorie en betalingen inzien (en eventueel aanpassen). 

Aanpassen persoonlijke gegevens

Heb je al een Doppio Espresso-account? Log dan in om je gegevens te beheren. Nog geen account? Registreer dan nu en profiteer van de vele voordelen. Een wijziging die je online doorgeeft, wordt meteen verwerkt.

*) alle bedragen in EURO (€).     
Logo